Onsdag!

Idag flöt det på som det skulle på jobbet inga produktionsstörningar alls, bara PE som var lite tjurig på produktionsmötet, han och hans jävla skrotmöte, kunde inte låta bli att hetsa på honom i duschen.

Hämtade barnen vid halv 5, sedan gjorde vi lite läxor dom var lätt avklarade idag läsläxa och glosor.

Jacob är nu på scouterna med Albin.

gurra och gurra k är och åker inlines på skolan med bandyklubbor, det är bra att dom tränar inför hösten när alvaret drar igång igen.
Men kom snabbt tillbaka så nu sitter dom på Arnes mur och äter glass.

Gurra K sa att han längtar efter torsdag nästa vecka så jag och gurra undrade varför, jo då ska vi hämta vår nya båt och det är inte vilken båt som helst, jag vet har sett den på bild.
Och den är inte precis gratis heller enligt gurra k., jag vågar inte skriva priset på den här i bloggen för då vrider nog Håkan nacken av mig.

Sitter mest och väntar på att den stora drabbningen ska börja Man U-Arsenal, hinner väll titta på första perioden i hockey VM först mellan Sverige-USA, om jag inte måste åka ut till hölminge får att hjälpa Johansson att lyfta upp en balk i taket på hans alltan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0