Onsdag!

Arbetet slut och hemma igen, läxa för både Jacke (läsläxa) och finskrivning, rättstavning samt glosor för gurra.

Skall iväg på innebandy möte hos lillis i kväll, för att sätta ihop lagen för helgens cupspel i Ängelholm.

Hade sedan tänkt mig att titta på SM-final i hockey, när jag insåg att matchen går på kanal 9 och den har inte jag.

Så jag var nere på ekströms och fixade ett boxerabonnemang och bad dom åka hem och installera det, då var min gamla antenn ur funktion och det fungerade ej med dom två han provade, bordsantenn samt en annan tratt.

Så nu måste jag installera en ny på taket, och det blir inte gjort idag.

Så hockeyn kan jag glömma, det får bli svt text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0