Fam Aiko-Rosen!



Nu har våra vänner Visa,Anette, Ville & Nellie åkt tillbaka till regnhålan Ljungby.
Det har varit bad i havet, bad i poolen ryggläge i solstolarna och solnedgångsbilder från stranden.
Idag var jag, Visa och pojkarna inne i Båstad för att titta på innebandy (ute) på centercourten men det var som en gryta idag så vi pallade inte mer än 2 timmar där.
Sen åkte vi till stugan för att ta ett dopp i poolen, sen gick vi på krogen för att äta en bit mat, det blev Pizza för alla, tack Visa och Anette för att ni bjöd barnen men det var onödigt tycker jag, vi är jätte glada att ni kommer och hälsar¨på oss.
Det finns lite bilder nedan!.

Kommentarer
Postat av: Visa m. fam.

Resan hem gick bra...

Bjuda barnen på pizza och glass var det minsta vi kunde göra för den generösa gästfriheten Ni har bjudit på. Kanon bilder blev det också i år med ser vi. Ha en fortsatt trevlig sommar så ses vi till hösten (Vilket är snart...)

Keep on Baywatching... ;-)

2009-08-07 @ 21:48:11
Postat av: MW

Imorgon ska Mike (D Hasseldorf) Wiberg ner på stranden för att bättra på brännan, har även skaffat mig en brudsmälla så att jag kan få vara ifred på beachen för en gångs skull.

2009-08-07 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0