Lördag

Dagen började med att Elvis ville gå ut kl 04:00 och det var man jätte sugen på eller hur, men så blev det.
Men vi somnade om båda två, sen blev det brunch vid 11:00 efter det tog jag och jacke en sväng på 3 mil med 4-hjulingen.
Sen blev det ett dopp i poolen och så bättrade vi på brännan, efter det så åkte jag och gurra i till Båstad för att titta på Lagans IBK på 4-hjulingen förstås, men dom åkte på stryk måste säga att jag tyckte att dom var bedrövligt dåliga, inget tempo, dåliga passningar och skott efter att dom hade lagt bollen till rätta hela tiden så motståndarna han komma i läge för att täcka skott. Magnus Långh fick inte stå från början men kom in i andra halvlek och han var duktig så när som  på målet han släppte in och det var inte själva målet, men han släppte en retur rätt ut i banan och det får man aldrig göra som målvakt, den ska alltid ut i hörnet, men Lagan är ändå vidare till finalspelet i morgon.
Ikväll har jag och barnen tittat på Harry Potter och Fången Från Azkaban och den var nog den bästa hittills, så nu längtar vi tills nästa lördag då nästa film kommer med aftonbladet.

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0