Underbart uppvaknande idag!.

Var vid havet och strålande solsken, det kan inte bli bättre än så här.
Gick till kiosken och köpte kvällstidningarna samt den nya Harry Potter filmen, satte mig för att läsa Kvällan och fastnade direkt för en annons på möbler i Hyllinge så vi tog bilen ner dit för att inhandla en konst rottinggrupp.
Men tyvärr så hittade vi inget som passade oss, så vi körde hemåt igen, med en avstickare till Ulfåsa möbler och där hittade vi en liten soffa och ett bord i rotting så då slog vi till, vi var ju bara tvungna att handla något idag.
Sen blev det tipspromenad för mig och Gustaf, Anna & Jacob åkte till Laholm för att handla skor och gå på Willys.
Efter tipspromenaden så klippte jag gräset, och nu så slappar vi en stund innan grillen ska igång.
Om du Håkan Karlsson läser detta så är det tveksamt om jag hinner hem till årsmötet i morgon.

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Visa

Du behöver inte stressa hemåt... jag hänger på.

2009-08-22 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0