Dagens historia!.

Häromkvällen följde jag med mina väninnor ut för en helkväll med tjejerna. Jag sa till min sambo att jag skulle va hemma vid midnatt, jag lovar. Nåväl, timmarna passerade o margueritorna slank ner alldeles för lätt. Omkring tre på morgonen begav jag mej hemåt, ganska packad. Precis när jag klev in genom ytterdörren satte gökuret igång att gala 3 gånger. Snabbt som ögat så gol jag ytterligare 9 gånger. Jag va riktigt stolt över mej själv för att jag kommit på en sån snabb lösning i mitt tillstånd. Nästa morgon frågade min sambo när jag kommit hem o jag svarade vid midnatt, han fortsatte: vi behöver ett nytt gökur. När jag frågade varför svarade han: ja igår kväll gol göken i uret tre gånger, sen sa den, oh shit! Gol 4 gånger till, harklade sej, gol ytterligare tre gånger, fnissade, gol två gånger till o sen trillade över vardagsrumsbordet o hickade ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0