Troja!

Idag kan jag inte gnälla över spelet.
Dom första 2-3 minuterna såg det ängsligt ut men sedan så var det som om någon hjärnskrynklare hade sagt till mina favoriter att ni kan så mycket bättre.
Och bättre blev det, det var riktigt jä... bra ett tag i första och vi fick målen med oss precis som vi behövde.
Andra och tredje var man mest nervös över att ni skulle bli för ängsliga för att förlora och bara backa hem, men så blev det inte utan ni gnuggade på bra nästan hela matchen.
Men det blev lite nervöst när Almtuna gjorde sitt mål, men den nervositeten var helt i onödan för idag var ni helt enkelt bättre än våra motståndare.
Men jag efterlyser fortfarande mer närkampspel, det måste göra ont att komma in i Trojas försvarson och det gör det inte idag, där är vi för mesiga.

Marcus Nilsson, finten du gjorde idag när du tog dig förbi backen som åkte upp på läktaren och köpte korv var värd hela entrepengen, det är så skönt att se när ni vågar släppa loss.
Detta vill jag se av fler spelare, för det finns mer att ge i många av er, eller det finns i er alla det är jag säker på men ni måste tro på er själva.

Sen måste jag ta upp Jerrys inlägg i tidningen i veckan om nyförvärv.
Han lägger ner tid på att leta upp spelare som han inte vill ha, för att kolla om hans anställda är kan hålla tyst.
Det tycker jag är lågt, riktigt j... lågt, då är det bättre att bara hålla det för sig själv och dom det berör.
Det vore bättre att han ängnade sig åt att leta efter något som kan förstärka truppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0