Fredag!

Det är rätt lungt här nere just nu, igår var vi uppe i Halmstad och shopade lite. Idag åkte jag och barne till Maxi för att köpa det nya Wii Resort så nu har denna dagen gått till att prova alla spelen i det, jag är mästare i bågskytte men helt värdelös på att kasta frisbee.
Pratade med Håkan Karlsson idag och dom kommer nog ner på onsdag i nästa vecka och eventuellt ansluter Visa & Anette på fredag.
Nu har jag och gumman gått en runda igen, man komme att vara vältränad när semestern.

Till Richard, tack för att du klippte min gräsmatta, och du vet att ni är välkommna ner.

Kommentarer
Postat av: Richard

Lugnt vettu..



Vi försöker planera in nåt i nästa vecka..



Ringer..



Hälsa familjen!



Skål!

2009-07-25 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0