Elvis & Jag vilar efter en hård dags arbete!



Här har vi det bra.

Gustaf har idag lekt med gurra k, fabbe och ville.
Jacob har lekt med agge hela dagen, gurra är kvar hos gurra k.
Jag, Anna och jacke ska snart gå upp till fam Karlsson och få en bit grillat.
Håkan fyller ju snart 40 så vi får fira honom samtidigt.

I morgon bär det av till stugan igen, snart midsommar och fam Johansson samt Ulla och Stig firar som vanligt med oss.
Anna jobbar midsommarafton men kommer lite senare på kvällen.

Ha de gott så länge, vi hörs snart igen!.

Kommentarer
Postat av: emeric

med vem ligger du med?jag ser bara dig...jag ser en skugga också kan det vara Elvis?

2009-06-17 @ 20:06:44
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-17 @ 20:08:29
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0