Måndag

Hemma efter en helg med fiske och hårt arbete i stugan i helgen.

Fisket i fredags var inte helt lyckat, snarare en total katastrof ingen av oss hade ett enda hugg på 8 timmars fiske, men vi hade i alla fall en trevlig dag med idel glada miner, Sune och Sten är två väldigt lättsamma personer.

Vi fick även en ny inbjudan till öringsfiske i Nybroån i januari, så då har man något att se fram emot.

Helgen i övrigt blev målning, gräsklippning, plantering av blommor och buskar mm.

Vi gick även tipsrundan på Fälads/hedhusområdet Gustaf & Jacob delade 2:a platsen och vann varsin dvd film.

På lördagskvällen var vi inne hos Gunnarssons och tog en kvällsdopp och drack en whisky.

Sen var det ju Robinsson men jag tycker nog inte det var rätt vinnare i år, vad säger ni?.

Idag har jag varit nere hos Mogge & Pernilla och tagit ett dopp i deras pool, fick även en kall i näven.
Han skickade ett mms till mig på jobbet en bild när han låg i poolen och njöt av en kall.

Annars så tycker jag att man är rätt slut just nu, värmen tar på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0