Onsdag och helt slut!

Sov inte många timmar inatt, gurras fick en snörvel attack vid halv tolv och då var jag precis på väg att somna, så då var bara att sätta på tv:n en stund igen, när jag var påväg att somna nästa gång så trillade Jacob ur sängen och då var klockan halv ett så jag somnade nog inte före halv två och klock jä...n ringde vid sex.

Idag var det städdag, ut med sängkläder, dammsugning och torkning av golv.
Sedan förberede jag tacosköttet inför morgondagen i Mellbystrand, Sune & Sten kommer upp till pappas stuga för att fiska lax i laholm under fredagen, men det blir lite tacos någon öl och kanske en Whisky på torsdags kvällen när dom kommer ner.

Jacob och Victor stack iväg för att springa en runda, Jacob tränar inför kalvinknatet i nästa vecka och Victor tränar honom.
Arne och jag har lagt upp taktiken, gå ut stenhårt sedan bara öka efter hand.

Ikväll är det champions league final mellan Man U & Barca, man får hoppas på en bra fotbollsmatch men det känns som att välja på pest eller kolera.
Så jag säger som jag sa när jag fick frågan på jobbet, vilka håller du på sa dom.
Mitt svar blev 3-3 efter fulltid, inga mål i förlängningen och alla missar sina straffar som att dom får bryta matchen på grund av mörker, alltså ingen vinnare, eller lottdragning om vem som ska få pokalen.

Nu är det snart gränspoliserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0