AIK-Troja

8-0!!!.
Ser inte bra ut just nu.
Jag undrar när styrelsen ska agera, något måste göras.
Jag tror i och för sig att vi egentligen har materialet för att komma ibland dom 7, men just nu sitter det i huvudet på spelarna att dom inte räcker till.
Dom behöver få hjälp utifrån och då menar jag inte en hjärnskrynklare, utan en frisk fläkt från andra sida pölen som kan köra över någon, och det behövs eller gå rakt på mål och köra på målisen.
Ibland måste man vara lite elak eller helt enkelt ful som fan, man kan inte vara någon jävla primadonna i hockey.


Kommentarer
Postat av: lillis

Värva en ful en till Troja. Jag har ett bra tips! Titta dig i spegeln!

2009-11-28 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0