Dagens historia!.

Sant!!!!

 

En Irakier kommer till Malmö. Fylld av glädje går han fram till den första

personen han möter:

"Goddag Hr. Svensk, tack så hemskt mycket för att jag har fått asyl i Ert

underbara land... "

Personen avbryter honom och säger:

"Hey mister, jag är inte svensk, jag är turk."

Irakiern går vidare och stoppar nästa person. "Åh, tack Hr. Svensk att Jag

fått ta hit min familj.."

men han blir än en gång avbruten

av personen som säger: "Hej polarn, jag är inte svensk, jag är från

Bosnien."

Irakiern går vidare och stoppar nästa person: "Hr. Svensk, tack för den

hjälp och den gästfrihet Ert land..."

Han avbryts direkt:

"Slappna av, jag är inte svensk jag är från palestina"

Irakiern frågar då: " Men var finns alla svenskar då??"

Palestiniern tittar på sin klocka och svarar: "Dom slutar inte jobba förrän

klockan 17..."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0