I väntans tider!

Sitter nu och väntar på att hugge ska hämta mig, vi ska gå på hockey tillsammans med Eltt som bjudit oss till nätverket innan på en bit mat och kanske en kall om vi har tur.
Fick inte golvvärmen inkopplad idag heller, åkte hem på middagen för att kolla om det var klart men det så ut precis som dom lämnade det igår.
Så då satte jag mig i bilen ner till Ohlssons rör, på vägen ner svartnade mina ögon.
Var riktigt förbannad när jag kom ner, trampade in på Johans kontor men ingen var där, som tur väl va.
Så jag gick ut i butiken och där satt masse och min bästa vän Tomas A och pratade, och då blev jag genast på bättre humör.
Men Tomas sa att han hade sett mig när jag gick in, och jag såg heligt förbannad ut.
Men till slut kom Micke hem, men tyvärr så blev han inte klar idag men han lovade att fortsätta i morgon.

Har man lovat så har man, jag undrar bara vem det var som tog bort Håkan M från jobbet????. 
Den personen skulle jag kunna ta ett snack med, mellan fyra ögon.

5-2 till Troja idag, ett säkert tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0