Söndag!!!

Dagen började i lungt tempo först en stadig frukost, och mitt i den så ringde pappa och sa att våra dörrar var färdiga, så när vi hade ätit upp frukosten så åkte jag, gurra och farfar upp och hämtade dem.
Sen satte vi dem på plats och alla passade och det var ju skönt.
Sen kom Tomas vår granne in och ville låna min sticksåg och det skulle ju inte vara några problem tyckte jag så vi traskade ut i förrådet och döm till min stora förvåning, där fanns ingen.
Den och 2 skruvdragare, tigersågen och min hylsnyckelsats var borta, så jag har nog också haft påhälsning av tjuvar liksom två andra på gatan.
Jacob har nu haft sitt badkalas, gurra och Anna var också med och jag såg en film medan dom var borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0