Åsiktslös

Jag har alltid en åsikt om allting men brukar för det mesta hålla den för mig själv, men ikväll kan jag inte det.
Troja idag mot Växjö var det mest bedrövliga jag har sett på många år, all kred till Växjö dom var riktigt bra på att täppa till så Troja inte kunde kom in framför målet.
Men det är för helvete tillåtet att tacklas i hockey, jag såg 2 försök till tacklingar idag på hela matchen och det var bröderna Nilsson som hade varsin tackling.
Vi har värvat 100kg Nettelbladt men han har nog vissnat som alla andra blad nu på hösten, 100kg Vallin och han har nog fått varselin på sig för han glider ifrån alla närkamper som han borde gå in i.
Idag hade vi behövt Åkesson, han är inte rädd för att ta lite stryk eller ge lite av det samma.

N u ska jag sova det är match i morgon igen, i Växjö.

Kommentarer
Postat av: Lillis

Håller med fullständigt! Klockren analys.

Sen har vi ju ett backpar som inte håller div.1 klass i Götz-Bremer. Vi måste ha in lite backar av klass, de de köpte in håller inte måttet. Årets scouting är i stil med målvakten som kom efter Lassila från Finland som hamnade i Diö!

Hur kunde de skriva 2 årskontrakt med Pasco?, det ångrar nog dom idag.

2009-10-17 @ 09:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0