Måndag

Idag så jobbade jag bara en styv timme sen tog jag ledigt för att kunna köra iväg allt skit som låg i trädgården efter rivningen igår. Så det blev tre last till bredemad. Sen åkte jag och hämtade mdf och gipsskivor som ska upp i köket, tyvärr så kom vi inte så långt som vi ville idag på grund av en buggande elektriker, men han har lovat att fixa det under dagen i morgon. Och som ni ser blev det inga bilder idag heller. Nu är även hallen färdigmålad så i morgon ska han ge sig på vardagsrummet/köket. Golvläggaren var hemma idag och kollade det sista så vi får hoppas att allt är som det ska nu inför nästa veckas golvläggning. Nu ska jag se om det är något på tv, sen blir det kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0