Torsdag kväll!

Så var denna arbetsvecka slut, korttids vecka fortfarande.
Väll hemma idag så var det bara att sätta igång och börja röja efter hantverkarna.
Sen var barnen hungriga, så det var bara att laga lite krubb till oss för Anna jobbar kvällen.

Måste bara berätta, när jag kom till arbetet idag så var jag som vanligt jä..... trött.
Så när jag hade klätt av mig och fått på mig mina arbetskallingar så skulle jag trä i benet i mina arbetsbyxor, just då tappade jag balansen och föll mot toadörren, fick en fickertopp innaför dörrkarmen, och då skulle jag ta emot mig med den andra handen och då tryckte jag till dörren med alla min 95 pannor och mellan satt min jävla fingertopp.
Jag var helt övertygad om att fingertoppen låg på toan, men den satt kvar och pulserade som bara fan.
Utanför kom det några arbetskamrater, så jag kunde ju inte börja skrika utan jag fick hoppa runt som en kanin och förbanna mig själv över hur jävla klumpig jag är, men livet går vidare ändå.
Denna klumpighet kan bero på att jag börjar bli gammal, så i fortsättningen ska jag sätt mig ner när jag tar på mig eller vara långt ifrån en dörr.

Kommentarer
Postat av: Visa

Ju äldre man blir desto större blir avståndet ner till fötterna......

2009-10-15 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0