Orättvist!!!!.

Vore jag Man U supporter skulle jag säga att det var ett orättvist resultat mellan Ungern och Sverige, Ungern borde ha vunnit men minst 2-0, om man jämför matchen mellan Man U och Arsenal där Man U vann med 2-1 utan någon som helst rättvisa, fast somliga håller vid att det var rättvist, eller vad var det ni sa ni Johan & Conny?.

Nu är vi med i matchen igen gott, synd bara att det var zatan som fick göra målet han var inte värd det, Elmander eller Källström borde fått göra det.
Men det är inte alltid han där uppe är rättvis, tyvärr. 

Kommentarer
Postat av: Lillis

Zlatan är bäst!!



Håller inte med dig, tycker att han gjorde en bra match. Rörde sig mycket bättre.

Vem gjorde det viktiga målet, jag bara frågar?????

2009-09-08 @ 09:21:19
Postat av: Wiberg

Lillis jag tror inte vi tittade på samma match, eller så hade du glömt glasögonen.

2009-09-08 @ 19:46:20
Postat av: Lillis

Jag vet inte men långlöparen Elmander var ju hemskt nära att avgöra denna matchen återigen. Jag hörde från en ganska säker källa att han skulle vara med på 10000 m i nästa års Finnkamp. Jag hävdar återigen att Zlatan var bra och han rycker upp hela landslaget, får dem att känna sig som stjärnor allihopa!!!!!

2009-09-09 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0