Tre Kronor!.

Sitter nu och tittar på Sverige - Ryssland, ledning med 2-1 efter första perioden i Ryssland inte illa.
Barnen har varit och sålt jultidningar, faster och 2 på gärdsmygen har köpt av dom.
I morgon börjar innebandyträningen för gurra, efter det så drar vi ner till stugan det gäller att passa på nu för i höst och vinter är det innebandymatcher varje helg för gustaf.
Är jag pigg i morgon så ska jag och Elvis dra ut till vällingasjön för att fiska, men jag har känt mig trött ett par dar nu så det kanske blir soffan i stället

Kommentarer
Postat av: Visa

Micke,glöm ej fiskekortet, tillsyningsmannen är på´hugget´Där har varit många tjuvfiskare på senare tid.

2009-09-03 @ 22:23:26
Postat av: Wiberg

Jag sket i fisket, kollade vädret innan barnen gick till skolan och det såg inte roligt ut. Ska jag fiska ska jag också njuta inte stå vid vällingasjön när det regnar småspik.

2009-09-05 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0