Tv & Hockey

Fick idag vår nya 42:a installerad och allt fungerade perfekt från början, förutom att dom hade skickat med fel väggfäste men det lovade dom att lösa.
Så när jag kom hem från jobbet så satte jag mig för att kolla hur allt fungerade, och allt fungerade perfekt till jag försökte att sätta i boxerkortet, det fanns ingen ca modul trots att jag hade beställt en sådan, så jag ringde till Ekströms och sa till dom och dom erkännde att dom hade bommat detta, så manne sa att han kommer efter stängningsdags och fixar detta.
Och mycket riktigt så kom han strax efter 6 och instalerade ca modulen, men efter det så fungerade inget så nu står jag här med en ny tv  som inte fungerar, men dom har lovat att fixa det så fort det går.

Sen kommer vi till dagens hockey match och det var inte mycket till tillställning från trojas sida.
Vi ska vara glada över att vi har fått låna en så pass bra målvakt från HV71, Bengtsberg är den enda som får riktigt bra betyg av mig ikväll. Andra femman var riktigt dåliga i egen zon, tror att det måste till ett back byte där dom såg för veka ut.

Håkan! Beijers satt på målvaktens hjäm!!! inte illa.

Kommentarer
Postat av: Blogghugo

Hej!



Fick samtal från VD på jobbet och han hade tittat i kvällsposten sporten och vad var det första han såg

BEIJER loggan i färg, fattar du vad det gör?



tjohej

2009-09-19 @ 09:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0