Inaktiv men aktiv!

Inaktiv har bloggen varit några dagar nu men mer aktiv har jag varit på arbetet så därför har bloggen blivit lidande.
Har varit mycket strul på mitt arbete i en vecka nu och eftersom det är mitt jobb att se till att allt fungerar som det ska, så har jag varit där lite mer än normalt.
Allt eskalerade när jag skulle gå hem i onsdags, jag stod och skulle stänga grinden då jag fick beskedet att vår reservblandare hade rasat, vår ordinarie hade rasat 2 dagar tidigare så jag om inte hem den natten var på jobbet till 14:00 gick hem och sov 2 timmar och sedan tillbaka till jobbet och vid 19.00 så gick allt igen.
Så nu flyter produktionen igen som den ska, allt för din skull Håkan Karlsson.
Under tiden jag var borta så har Elvis fyllt 1 år och barnen har lekt med sina kompisar och Anna har försökt anpassa sig till sitt nya arbete.
Var nere hos mogge en sväng ikväll för att tjata lite och vi jag hoppas att han och sutarn sätter tipset i morgon, fick en Bowmore Enigma, tusen tack mogge hoppas att du kommer upp och smakar den någon kväll, kanske i morgon till tipsextra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0