Speedmuller!

Förbannade speedmuller, tror ni inte att dom ringde vid 04:15 i morse för att berätta att blandaren hade stannat igen.
Efter att ha suttit vakt vid Jysktältet till 12 i natt var man inte så pigg när dom ringde, men det var bara att slänga sig i bilen och åka ner till jobbet i alla fall.
Det var kopplingsgummit mellan motor & växellådan som hade gått åt skogen så jag har letat efter ett nytt hela dagen men det var helt omöjligt at hitta, så jag fick dra till växjö för att hämta ett ämne så nu håller PMU på att rita upp och skära ut ett nytt till oss.
Så nu håller jag tummarna att det ska lösa sig i eftermiddág så vi kan producera i morgon som vanligt.
Men någon extra sömn blir det inte för jag ska upp till Jysk i kväll igen mellan 22:00-24:00, sen är det arbete som vanligt i morgon.

Kommentarer
Postat av: Mogge A

Alla har sina fritidsintresse.HaHa

2010-04-22 @ 20:14:54
Postat av: Wiberg

Mogge, du kan ta mitt pass mellan lördag-söndag kl 02:00-04:00.

2010-04-23 @ 07:14:06
Postat av: Mogge A

Kan man gå direkt från puben??

2010-04-23 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0