Tillbaka

Så var man tillbaka vid datorn igen, i tordags stack vi ner till stan på kvällen för att äta en bit mat tillsammans med Fam Karlsson och det var både bra mat och sällskap.
Igår var vi nere på karnevalen tillsammans med Håkan & Anki och efter karnevalståget så åt vi en bit mat på Charlies och jag åt för mycket som vanlit, för när jag hade ätit upp min plankstek så drog jag i mig en halv pizza så jag måde skit ett par timmar, att man aldrig lär sig.
Idag ska vi ut till till Håkan & Ankis stuga i Hölminge, så då blir det väll ännu mer god mat och öl.
Jag hoppas att vädret är bra så vi kan ta en tur på bolmen med deras båt, ses vi där ute Fam Karlsson???.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0