Trögt!

Går det med skrivandet för tillfället.
Men jag har inte hunnit dom sista dagarna för det har bara varit arbete och körande på barn.
I tisdags efter jobbet så körde jag P98 till Gislaved där dom skulle spela fotboll, det blev förlust men dom gjorde en bra match och Gustaf sitt första mål för säsongen.
Och igår var det ut till Lagan för golfträning direkt efter jobbets slut, jag tänkte springa runt pay & play men hann bara halvvägs innan regnet öste ner så jag fick snällt lomma tillbaka.
Men det gjorde inget för när jag stod där och tjabbade med Göran Björnqvist så kom vi fram till att hans bror hade glofklubbor till Gustaf så nu slipper jag leta längre.
Ikväll blir det en sväng på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0