Dan före doppare dagen!

Men vad är det man doppar?, jag har min teori klar men den håller jag för mig själv..
Dennis det var det du försökte doppa när jag ringde vid sex i morse, men sji fick du.
Denna dagen började på gjuteriet vid 05:00 och fortsatte bara till 11:00 sedan gav jag fan i jobbet och istället åkte jag och killarna ut och fixade dom sista julklapparna.
Men jag slapp bara jobbet til 12:00 sedan ringde dom och hade problem med en panna, så då var det bara att ta tag i problemen och dra ner en vända till Ohlssons rör.
Sedan var det tacktikvila en stund innan dat var dags att städa och förbereda inför julafton.
Ikväll blev det hämt mat från Charlies och nu sitter vi och tittar på uppesittarkväll med bingolotto.

Kommentarer
Postat av: Visa m. fam.

En God Jul till Er från oss!

2010-12-24 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0