Nytt strul

Nu får det snart vara nog, efter natten bekymmer (då PMU var klara vid 24:00 i natt och hade ringt och berättat detta narturligtvis när man sov som bäst, men jag var mest glad att det fungerade) så fortsatte strulet idag med at en kyllåda på ugnen rök och där med stille stång i 3 timmar, så nu börjar jag bli rätt trött på allt som går sönder.
Men efter det så flöt dagen på som den skulle.
Var och åt julbord på Sohlbergs och vi fick ut tre smältor, en mindre än planerat men den kör vi i kapp så fort det går.
När jag kom hem så läste jag igenom smålänningen och slappade en halvimme innan jag satte igång med städningen inför morgondagens fest för Jacob som fyller 10år, och ikväll ska det vara mys kväll har dom bestämt här hemma och den kan vi behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0