Bidrag av Visa!

Mannen gick till apoteket och frågade om han kunde prata med en manlig
farmaceut.
Kvinnan han pratade med sade att hon är farmaceut och apotekare och att
hon
och hennes syster ägde apoteket och att de inte hade någon manlig
farmaceut.
Hon frågade hur hon kunde hjälpa gentlemannen.
Mannen svarade att det gällde en åkomma som han mycket hellre pratade
med en
manlig farmaceut om.
Apotekaren försäkrade att hon var fullständigt kompetent och att
oavsett
åkomman kunde han lita på en professionell hantering.
Mannen tänkte en stund och började berätta:
"Det är lite svårt att prata om det här, men jag har en konstant
erektion.
Det medför en hel del problem och även skam. Så jag tänkte fråga om ni
kan
ge mig någonting för detta."
Apotekaren svarade:
"Ett litet ögonblick, jag skall konsultera min syster."
När hon kom tillbaka sade hon:
"Vi pratade om detta och det bästa vi kan erbjuda är 1/3 ägarskap i
apoteket, fri bil och 60 000 kronor i månaden”.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0