Galen shopping!

Idag tog vi bilen ner till Helsingborg för att handla lite, och det blev helt galen shopping.

Jacke fick nya slalomskidor Head "Twin Tipp", Jag själv köpte K2 skidor och Head pjäxor och tre par skidglasögon av märket Scott, Jacke skulle så klart ha dom dyraste.
Så kan både jag & Jacke åka baklänges i backen, kan bli en syn för gudarna när jag ska försöka.

Jag och barnen köpte även oss varsin klocka en Casio fick jag.

Vad Anna köpte har jag inte en aning om men hon kom ut med fem kassar i nävarna.

Jacke köpte även Indiana Jones till PS3.

När vi kom hem så tog Anna bilen upp till Maxi, hon hade inte fått nog av shoppingen.

Även pölsemannen fick ett besök av Fam Wiberg.

Slutnotan på denna dag vill jag inte få reda på!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0