Zappande!

Igår blev det en kväll med mycket zappande mellan OS, Champions League (Porto-Arsenal, Swehockey (Sundsvall-Troja).

I OS gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig, Emil J kom inte ens till final i sprinten och det var inte riktigt vad jag hade trott, och troligtvis inte han heller.

Anna O i sin sprint fick inkassera en ny 4:e plats, hon hade inget tryck armarna på slutet tyvärr för det är nu man ska vara som bäst.

Arsenal ligger under med 2-1 i halvtid mot Porto och i den matchen hade Fabianski inte sin bästa dag, frågan är om han står mer i CL.

Sen har vi Martin Hansson, jag har svårt att bedöma om det är en bakåtpassning från Sol Cambell, men jag tror inte han kommer att döma mer i CL för det är ett ytterst tveksamt domslut.

Troja gör precis vad dem behöver borta mot Sundsvall och tar 3 poäng trots underläge med 2-0 vänder dem och vinner med 3-2, Sandell betalade sig igår.

Foppa & Co slog Tyskland med 2-0 i premiären i ishockey och det är alltid bra med en lyckad start, i morgon är det match igen Vitryssland – Sverige och då gäller det att vi får en ny seger.

Både Gustaf & Jacob hade igår innebandyträning, Jacob tjurade på vägen hem för att han inte hade fått spela center när dem spelade match, men jag förklarade för honom att när det är träning så måste man prova på olika positioner så jag hoppas att han förstod det.

Jag titta på dem sista 15 minuterna av Gustafs träning och han skötte sig riktigt bra, gick på och försökte spela lite fysiskt och så hade han gjort mål på styrning precis på det viset som dem hade tränat på tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0