2 tjejer sitter och pratar

Vi hade sex igår, katastrof! Han kom från jobbet, åt middag

på 3 min, vi hade sex i 4 min och 2 min senare somnar han!

Själv då?

- Fantastiskt! Han bjöd mig på middag på en restaurang jag

valt, vi promenerade hem i ungefär 1 timme. Väl hemma tände han

några ljus och så hade vi förspel i 1 timme, vi hade underbar

sex i minst 1 timme, och till slut, tänk dig, vi pratade i 1

timme! En saga med andra ord....

 

Deras respektive sitter och pratar:

-Vi hade sex igår. Underbart! Kom hem från jobbet, middag är

redan serverad, käkade, hade sex sen somnade jag. Kan inte bli

bättre.

Själv då?

- Katastrof! Kommer hem från jobbet, elen hade gått. Fick bjuda

tanten på middag, inte gott men dyrt, hade inte råd med taxin

så vi fick promenera hem. Kommer hem, ingen el, fick tända

några ljus så man ser. Var så arg att det tog 1 timme för mig

att få upp den sen kunde jag inte komma på 1 timme.

Frustrerande! När jag äntligen kom kunde jag inte somna, minst

1 timme låg jag där tills hon till slut lyckades snacka ihjäl

mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0