Hemma igen efter Stockholms utflykten!.

Resan var kanon tyckte vi alla men det är lika skönt att komma hem igen.
När vi kom upp till Stockholm tog vi en promenad till hotellet för att checka in men vårt rum var inte färdigt så vi lämnade bagaget på hotellet och tog en promenad på stan, gick sedan tillbaka vid tre och checkade in för att sedan dra vidare till Gröna Lund och där var vi några timmar innan vi tog en promenad tillbaka till hotellet, med en liten omväg så vi fick se Stureplan.
När vi klev ur hissen stod som sagt va Wassberg där, sedan slappade vi en timme på rummet innan vi skulle gå ut för att äta en bit mat.
När vi kom till hissen stod Anders Södergren och Björn Ferry svettiga där, dom hade troligvis kört ett pass.
Tog hissen ner och möte Jörgen Jönsson, Tomas Gustavsson och Niklas Alexandersson så vi var inte dom ända kändisarna på hotellet.
Efter en god frukost på tisdags morgonen så tog vi en taxi till vasa museet, efter vasa så gick vi till skansen.
Där gick vi omkring en stund innan det var dags för smörgårdsbord på Soliden restaurangen och efter det in tog vi våra platser för titta på allsången, jag och Anna tyckte att Drängarna var bäst medan barnen gillar Fakiren.
När allsången var slut gick vi tillbaka till hotellet, måste säga att killarna är duktiga inget gnällande någon gång.
På onsdagen så gick vi ner till gamla stan efter frukosten och bara spattserade en stund innan vi gick och tittade på vakt avslösningen och efter det så gick vi i affärer så killarna fick handla innan det var dags för att hämta våra väskor på hotellet innan vi skulle ta tåget tillbaka till västkusten.