Arbete

Just nu så är det bara arbete och inget annat, är det inte på Keycast så är det hemma på altanbygget idag har jag och ekis hållt på hela jä... dagen är rätt slut just nu.
Även Anna kör på för fullt hon har jobbat på Åbrinken idag från 07:00 till 20:00 så även hon var rätt slut när hon kom  hem.
Men jag måste försöka titta klart på England - USA innan jag somnar.

Visa, det första jag fastnade för med min kamera var att den tog 3 bilder i sekunden och uppstart tiden den är lika med noll slår man på kameran så kan man ta kort direkt, och fördelen med att du köper en likadan som min är att vi kan låna objektiv av varandra om vi vill, på så vis behöver man inte köpa allt från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0