Kompisar!



Gustaf,Chase & Jacob!

Har haft hur kul som helst denna vecka när farmor har varit hos barnen i stugan.
När jag kom ner så trodde jag att dom skulle bry sig lite om mig men icke sa nicke.
Men jag får nog min tid, tids nog, tycker att det är skit kul att Chase & Brooke har kommit hit igen trodde knappst att dom skulle komma igen för jag hörde ryckte om att deras farmor & farfar skulle sälja stugan.
Chase & Brokke är från Anchorage Alaska.
Men fel hade dom som sa det.
Men jag tycker att det är riktigt kul att dom är här igen för det är sällan man träffar så väluppfostrade barn.
Och barnen får träna på sin Engelska och det är suveränt, Gustaf har pratat son fasen hela veckan enligt farmor och Jacob gör så gott han kan.
Denna veckan är nog som ett helt år med en lärare från Ljungby, eller vad säger du Lillis.

Mer bilder kommer när dom kommer tillbaka ifrån Kiosken, ska bara hinna ta dom i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0