Oavgjort igen!

Gustaf spelade fotbollsmatch idag hemma mot Hånger och efter säsongens bästa match och ledning större delen av matchen så låg dom ändå under med minuten kvar, och då gick jag och Jacke hem för han ville titta på Talang och då gjorde Ljungby 4-4. 
Och gurra du har ett riktigt bra spelsinne, men du behöver bli tuffare.
Men i och för sig alla kan inte vara brunkare.
Så i fortsättningen ska jag hålla mig hemma tror jag, för så fort jag går hem så gör ni mål
Härligt killar.
Det var en lång dag på jobbet idag så jag bommade Söderlings match, men final mot Nadal på söndag kommer jag inte att bomma så då får du snickra själv Ekis.
Nu har vi ätit kvällsmat och tittat på talang.
Grattis Jill, men jag tycker inte det var rätt som vann,. i mina ögon & öron skulle Moa vunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0