Fräckisar...inget för känsliga!

Höjden av kvinnlig kåthet!!

  När dom sitter nakna på golvet och får vattenplaning!!




  En uppgiven man sade:

  Man skulle ha varit dammsugare. Då hade man blivit tagen på slangen,

  fått påsen tömd och blivit utlånad till grannkärringen.



  Kvinnan i affären:

  Varför i allsindar är denna lilla handväska så dyr?

  Expediten: Ååh, den är gjord av kuk-skinn, smeker du den blir det en resväska!




  Sexlivet i ett förhållande kan förkortas till MMA.

  I början: Morgon, Middag och Afton.

  Senare: Mars, Maj, Augusti.

  Till sist: Möjligtvis Mitt i April.



  En man ligger med en oerhört ful kvinna. Efter ett visst tag säger kvinnan:

  -Visst finns det något underbart i mig också?

  -Visst! säger mannen, men den drar jag snart ut!




  Om mitt ena ben vore julafton det andra vore nyårsafton,

  skulle du då kunna tänka dig att hälsa på i mellandagarna?




   Vad är störst en pressenning eller ett nattlinne?

  Svar: Nattlinnet.

  Under det får det plats 2 mjölkmaskiner, en dyngspridare och ett nöjesfält.





  Du vet att killar brukar ha pungsvett va? Men vad kallas det på tjejer?

  Svar: Läppglans





  Vad är det för likhet mellan att stå väldigt nära ett stup och att bli avsugen av en 90-åring?

  Jo, man känner suget , men man vågar fan inte titta ner.




  Anledningen till att kvinnor är födda med två par läppar;

  det ena paret är för att slänga käft, det andra för att ställa allt till rätta igen...



  Hur botar man huvudvärk hos en blondin?

  Man sätter en alvedon under förhuden och frågar om hon vill ha en sugtablett eller ett stolpiller




  Det medelålders äkta paret gör sej i ordning för att gå till sängs.

  Frun ställer sej naken fram för den stora sovrumsspegeln:

  - Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här.

  Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer,

  jag har feta ben och armarna är sladdriga.

  Hon vänder sej till sin man och säger:

  - Säg nåt positivt så jag mår bättre.

  Han tänker allvarligt en stund och så säger han:

  - Det är i alla fall inget fel på din syn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0