Helg!

Så var det helg igen och den var rikitgt efterläntad från min sida, känner att jag behöver ta det lite lungt.
Men det blir bara i morgon för på söndag är det innebandy avslutning i sunnerbohallen från 12:00-19:00, så man lär vara rätt slut på söndags kvällen.
Efter jobbet idag så stack killarna ner till marknade som är i stan idag, jag stack också ner för att hålla lite koll på killarna.
Jacke var där med Albin & Agge, Gustaf var där med Bugget men dom kunde inte stanna så länge för dom hade träning vid 16:00.
Jag var nere och drog igång träninen innan Visa kom.
Visa, skötte dom sig på träningen idag eller var det lika illa som i onsdags?.

Jacke är nu hos Albin och bugget kom precis hit, boggieman ska äta tacos med oss ikväll.
Nu drar snart hockeyn igång, sitter nu och väntar på att Jocke G ska ringa och berätta vår oddset rad, han skulle lämna in en trippel för ett par hundra lappar åt oss.

Ikväll börjar Talang och det gillar jag och killarna, brukar alltid dyka upp något riktigt stjärnskott.

Kommentarer
Postat av: Visa

Jorrå... Lammungar var det väl inte direkt, men jag körde med dom lite och då får man knorra lite....hehe

Helt OKEJ! Ses på söndag!



PS. Vi har en chans att tjäna 12000-15000 kr vecka16 om vi bevakar en utförsäljning som JYSK har, är vi intresserade?, mr info på söndag isf.DS.

2010-03-26 @ 21:56:31
Postat av: Calle

Självklart. Jag och Lillis sitter och pratar om det precis. Sätt ihop ett 1.5h pass/man eller 2h/man per pass. Förmodligen får man jobba vid två tillfällen eftersom vi måste se till att vara två vuxna vid varje tidpunkt ( och därigenom även även 2 barn ) Lillis som skriver detta tänker att detta kan vi nästan inte bomma!!!!!



2010-03-27 @ 06:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0