Inte tid!

Igår fanns ingen tid att uppdatera vad som hände!.

Men det var arbete tills jag skulle hämta Jacke från hans träning, sedan hem och vidare upp till Gurras träning och där hade vi ett snack om barnens avslutning.

Sedan tittade jag på första halvleken av Wales-Sverige, innan det var gonatt.

Idag kommer uppdateringen på middagsrasten för ikväll så hinner jag inte.

För då drar jag och killarna till Hestra för mer skidåkning, det var inte så många som ville följa med, bara Dennis Lundin men det är inte så bara. 
Så vi får göra backen osäkra själva men klarar vi säkert galant.

Bra killar reder sig själva.

Ska även fixa nya pjäxor till Jacke och kanske en ny utrustning till Gurra, vi får se om där finns något som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0