Ny mobil!

När jag kom hem idag så betalde jag några räkningar, fy fasen vad dyr elräkningen var ifrån stugan.

Sen tog jag bilen ner till Telia för att införskaffa en ny mobil till Anna, hon ville ha en ny när hon börjar på sitt nya arbete.
Det har jag inte berättat, hon har sagt upp sig från åbrinken där hon jobbat sedan starten, 20år tror jag att det är.
Nu ska hon jobba inom poolen i Ljungby, så det blir förhoppningsvis lite mindre bil körande.
Det blev en Sony Ericsson W någonting hette den och det var precis en sådan som gurra ville ha, så han var grön av avundsjuka.

Anna ska iväg och fira någon jobbar kompis som fyller år ikväll.

Boggie man ska sova över hos gurra inatt, barnen är lediga från skolan i morgon.

Jacke kom precis hem från agge som han har lekt med sedan skolan slutade.

Ikväll så blir det först Hemma hos mig, sedan MM och efter det blir det Champions League mötet mellan Chelsea-Inter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0