Arbete!

Nu är jag gnällig men det är rätt mycket just nu, efter jobbet idag så var det utvecklingssamtal med Gustaf sen var det direkt ut till Lagan för golfträning på vägen hem stannade vi och köpte med oss hamburgare av Olle.
Sen var det packning och förberedelse inför Gustafs hajk i morgon, dom ska ut till ryssby och sova över tillsammans med eleverna på gymnasiet där.
Och nu sitter jag och väntar på ett samtal från cwp så att jag kan åka och hämta kärnor så att vi kan starta produktionen vi 05:00 i morgon och när jag ringde vid 21:00 så hade dom inte börjat på dom än så det vete fan när jag kommer i säng ikväll.
Men det var visst en Jackie Chan film på 6:an nu så det får väll bli den som förgyller tiden en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0