Fredag - Lördag!

Fredagen var jag ledig och Anna började inte förän 16:00 så vi tog cyklarna ner till stan och åt frukost på vildrosen och sedan gick vi in på Resia för att kolla upp om vi kunde hitta en resa till Stockholm till sommaren.
Jacke lekte med Agge och Gustaf med Boris på kvällen tittade vi på Talang och myste.
Idag tog vi det lungt på förmiddagen och sedan tog vi bilen upp till City Gross för att tippa och få i oss lite lunch, gurra och jag tog räkmacka medan jacke tog korv sedan bjöd dom killarna på glass.
Killarna har stannat hemma idag är nog inte sugna på att leka med andra idag, jag har klippt gräset idag och nu ska jag titta på Sverige-Tjeckien och senare ikväll blir det grillen som ska dras igång och Champions League final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0