Fredag!

Idag sov vi alla längre än vanligt till och med Elvis sov till 09:15 så då tog jag honom en runda med killarna tog på sig sina kläder och cyklade till Sockerbagaren och Svens Livs för att handla frallor och lite nytt pålägg till oss.
Efter frukosten tog jag, Anna & Gurra bilen ner till Villab för att kolla på lite uterum, medan Jacob stannade hemma och lekte med Joel.
I efter middag tog jag med mig killarna till golfbanan igen 12 hål blev det idag, dom var riktigt taggade idag och spelade också mycket bättre än senast.
När vi kom hem var det dags för gräsklippning, Anna var iväg i boarp för att handla pantofflor tillsammans med svärmor.
Killarna hoppade upp på studsmattan en stund innan dom drog iväg för att leka med Joel igen och dom leker fortfarande, just nu är dom ute och cyklar.
Nu är grillen tänd så snart blir det mat och efter det så blir det hockeymatch Sverige - Lettland.
Just nu kom Sixten hit så nu är hundarna i full gång igen, Elvis har lärt sig att rövtacklas så Hugo får passa sig nästa gång dom träffas.
Idag har det varit kanon väder men det ska bli sämre i morgon, så då får det bli en slappardag framför tv:en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0