Lördag!

Idag blev det en riktig slapppar dag, regnet öste ner i förrmiddags så då satte jag på första avsnittet av min favorit serie Fam Macahan och jag hade hoppats på att barnen skulle titta med mig men det blev bara jag som blev sittandes.
Sen tog vi bilen upp till Maxi för att lämna in dagens stryktips.
Efter en stund åkte jag och gurra hem medan Anna, Jacke & svärmor stannade kvar för att shoppa, och då passade jag på att se 2 avsnitt till Macahan.
Ikväll blev det plockmat till kvällsmat och sedan tittade jag och killarna på Wild Kids och nu är det hockey, barnen är ute och leker med Ebba & Joel.
Sixten & elvis har tagit ett par bus rundor idag också, dom är hur sköna som helst att titta på.
Kan nog bli ett avsnitt till av Macahan innan man släcker ner gluggarna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0