Sliten!

Är trött och sliten just nu, det börjar bli för mycket på jobbet alla gapar och skriker från alla håll och en massa folk som stannar hemma.
I morgon har jag fått kalla in det gamla gardet Micke h kommer och förstärker i kärnmakeriet och pensionäer Alf lika så.
Har en stakars Ungrare som har stått i källaren i två dagar och bara skyfflat sand, synd bara att han inte kan Svenska för han hade jag gärna tagit in i produktionen annars, helt suverän.

Anna var i Ullared igår och handlade upp en hel massa pengar, men denna gång fick jag också lite kläder och det hör inte till vanligheterna.
Men ni bommade fiskaffären Lisbeth, så den får ni ta nästa gång kanske kan finnas något spö som verkar intressant.
Gurra har tränat fotboll idag och Jacob ligger hemma och är sjuk (feber och hosta).
Men nu måste jag sova så jag orkar ta emot en massa dynga i morgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0