En chef skulle anställa en privat sekreterare till sitt kontor.

Han satte in en annons: "Storbystad tjej med fördelaktigt utseende sökes.

Hög lön erbjudes, speciella tjänster kommer att krävas" Han fick flera svar.

Han fastnade till slut för en enormt söt tjej. Han sa:

- Detta med speciella tjänster, är det ok för dig?

- Inga problem, du ser trevlig ut.

Chefen blev eld o lågor.

- Vad trevligt,om jag nu vill ha lite mysigt med dig o ingen skall förstå, så kommer jag att säga att jag vill ha ett brev till Kambodja utskrivet. Ok, svarade tjejen.

Det gick ett par dagar o chefen kände sig tänd, tryckte på snabbtel o sa: jag vill ha ett brev utskrivet till Kambodja.

- Gärna men jag har rött färgband i skrivaren i dag.

- Jaha, då får vi ta det en annan dag.

Det gick en liten stund, o sekreteraren anropade tillbaka

- Kan vi inte ta det muntligen?

- Det är försent, jag har skrivit ut det för hand, sa chefen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0