04:15

Är ingen normal tid att stiga upp, men det fick jag göra idag för att Håkan skulle kunna få sitt gjutgods i tid.
Igår så var det jobb och fixa på dom nya däcken & fälgarna innan jag drog ner på innebandyträningen för att kolla in vilka spelare Visa & lillis hade tagit ut till mig och Håkan, och det såg riktigt bra ut.
Men då drog lillis öronen åt sig och ändrade efter träningen och tog bort en av dom bättre i mitt och Håkans lag och förde över till sitt.
Men vi ska kämpa på ändå lillis, vi ger inte upp utan strid.
Ikväll blir det Tacos och Talang på Tv4.
Jacke och Agge är ute och tränar Wrestling medan Gustaf ligger med datorn på magen i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0