Håll till godo, här kommer en rad historier.

Förr i Frankrike var prostituerade tvungna att skriva in sig i polisens register. Det var ofta lång kö ute på gatan, en gammal gumma gick förbi och undrade:
- Vad köar ni för flickor?
Tjejerna skojade med gumman och förklarade att det var gratis utdelning av karameller. Den gamla gumman ställde sig i kön och när hon kom fram till polisen så utbrast han:
- Men gamla människa, håller ni på än! Gammal är jag, sa gumman, men suga kan jag fortfarande




En städerska jobbade tidiga mornar på vårdcentralen. Varje morgon var diskmaskin en full av disk, men ingen hade startat den. Hon blev arg och skrev en lapp som hon satte upp:

SÄTT PÅ MEJ NÄR JAG ÄR FULL!/STÄDERSKAN



Gatflickan städade bilen i farten o fann en svart monsterdildo som hon tröttnat på. Så hon vevade ner rutan och slängde ut dildon, varpå den landade på bilen bakom. *PANG* Rakt på pryda Britts vindruta. I bilen satt även hennes son Åke sju år. - VAD VAR DET?!, skrek Lill-Åke. Mamma Britt, som ju var pryd, svarade lugnt: - Det var bara en insekt, lilla vän. - Jasså, men såg du vilken jävla kuk den hade!



Den gamle mannen vaknade upp mitt i natten.
Han hade världens ståfräs. Den var som ett härdat stålrör.
Han väckte upp sin fru och visade stolt upp sin ballifjong och sa frågande:
- Vad tycker du att vi ska göra med den här rackaren?
- Eftersom det är evigheter sen den såg ut sådär,
tycker jag att du ska passa på att tvätta den nu när alla rynkor är utslätade


En prostituerad är hos läkaren och får reda på att hon är gravid. Läkaren frågar vem fadern är. Hon svarar:
- Men hallå, om du äter en burk bönor, vet du då vilken böna som fick dig att fisa?


Mamma, hur blir barn till? - Mamma får en spermie av pappa. - Äter du den? - Nej, inte när vi ska ha barn, det gör jag bara när jag vill ha nya kläder och skor..


Bonden kom till kvarnen för att tippa av och mala sin skördade säd. När han gick bakom vagnen för att fälla ner baklemmen och lossa säden ramlade den ner rakt på stortån, som blev krossad.
I sjuksängen tyckte han det var så konstigt att sköterskorna fnittrade och försökte se under täcket, och alla ville tvätta honom.
Tills han läste sin egen journal:
"Vid sädestömning råkade lemmen falla ner och krossade stortå


En dag kom det in en ung dam på apoteket. Hon gick fram till disken och väntade på sin tur.
När det väl var hennes tur frågade hon exepediten om de sålde kondomer i stor storlek.
"Ja, det gör vi. Vill damen köpa några?"
"Nej, men går det bra om jag står kvar här och väntar tills någon gör det?



-Vet du vad kalorier är?
-nej....
-det är små otäcka djur som smyger omkring på natten och syr in dina kläder medans du sover!!




En äldre dam blev intervjuad på ålderdomshemmet.
-Säg mig fru Olsson, när hade ni sex senast?
-Tja. Det var nog kring 1945.....
-Jaha då är det rätt så länge sen?
-Ni ungdomar har inget begrepp om tid....klockan är inte mer än 2030 !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0