Holkar!

Idag är det en slappar dag vid havet, jag & Gustaf precis varit ute och spikat upp några fågelholkar medan Anna har städat och jacke spelat ps och om en stund ska Jacke & Anna åka till boarp för handla lite mendan jag Och Gurra ska slappa.
Igår var vi på Väla och handlade vi skulle köpa nya jogging skor till Jacke och gick först på Intersport sedan Team Sportia innan vi slutligen kom till favorit butiken Stadium, där hittade ett par asics skor som var nersatta från
1399:- till 799:- som  passade perfekt men jag tyckte dom var för dyra så jag började förhandla med försäljaren och till slut betalade jag bara 500:- för dom, gick sedan tillbaka en timme senare och gjorde samma sak en gång till men denna gång var det skor till Gustaf.
Jag kände mig rätt nöjd efter dessa köp.
Påvägen hem körde vi innom Ulfåsa för att handla lite godis, men det blev även en ny golfvagn till mig själv så även jag fick något denna dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0