Mini semester!

Så har vi äntligen landat nere i stugan igen, föra gången vi hade bestämt oss för att åka ner så brann det ju inne på grund av mitt arbete.
Så nu ska vi shoppa och bara slappa, i morgon blir det Väla och så ska vi gratta grannen som fyller år.
Grattis Lotta.
När vi kom ner ikväll så tog vi med oss mat från Mc donalds och när den var i magen så installerade jag vår nya LCD tv som vi hade med oss ner, sedan flyttade jag den gamla till killarnas rum och nu sitter vi och tittar på halv åtta hos mig.
Lite smolk i bägaren är att Jacke nu har åkt på feber och har ont i halsen, men han är bra mycket piggare än Gustaf var förra veckan och nu har Gurra även börjat äta igen och det är bra för han behöver vart enda mat bit han får i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0