Torekov!


Idag tog vi en tur till Torekov så killarna fick fiska krabbor och det var populärt för dom drog krabbor på löpande band tillsammans med en Stockholmsfamilj som vi träffade på bryggan.
Sen drog vi vidare till gränslösa och ulfåsa för lite shoping av godis bland annat.
Och kvällsmaten blev pizza, sen drog killarna ner till minigolfbanan och efter det så stack dom till korthålsbanan för att träna lite på rangen och puttning, även jag drog bort där efter en stund för att spöa dom i puttningen men jag fick bara vara med två gånger innan jag fick låna ut min putter till en kille vid namn Anton även Emil var med i tävlingen.
Och kom dom hem för att titta på fotbollen med mig, kom igen Sverige.

Finns det någon som kan tala om för mig vad det var jag lyckades fånga i håven, tänkte först att det var en näbbgädda med tyckte färgen var konstig.
Per du vet nog???.
Det finns en bild på killarna när dom fångar krabbor nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0